loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 376
پنجشنبه 30 مهر 1399 زمان : 8:39

من در FrightFest 2019 در تعطیلات بودم
BLOG | 28/08/2019 | توسط نانی کبرتی
من باید صادقانه بگویم (این وظیفه من است): به طور کلی ، امسال Frightfest یک نیمه ناامید کننده بود ، به خصوص با توجه به اینکه آن جشن بیستمین دوره خود بود.
اما چه می‌توانم بگویم ، میانگین سالانه به کسی نگاه نمی‌کند ، و اگر امسال هیچکس شاهکار در رشته نداشته باشد ، کار زیادی وجود ندارد: این رویداد ، حتی در بدشانس ترین نسخه‌های آن ، چیزی منحصر به فرد و غیرقابل قبول است.
چیزهای کمی‌واقعاً انتظار می‌رفت: Crawl قبلاً در ایتالیا منتشر شده است. داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی به زودی و همچنین Ready یا Not دنبال می‌شوند. جنون در روش اولین کارگردانی جی میز است که بیش از هر چیز دیگری را نگه می‌دارد زیرا به معنای واقعی کلمه هر کس می‌تواند بهتر از آخرین کوین اسمیت ، حتی جی میز با اینرسی خالص باشد. به راحتی می‌توان فیلم موز منشعب را مشاهده کرد. Daniel Isn't Real یک فیلم بسیار احمقانه است که به دلیل پسر شوارتزنگر که در نقش نوعی اهریمن تایلر دوردن نشان دهنده جذابیت خوب است ، برجسته است. من با دقت از نسخه بازسازی شده Rabid توسط خواهران سوسکا چشم پوشی کردم.
هدیه واقعی سالگرد: حضور خود داریو آرژانتو ، که اکران فیلم Tenebre را معرفی کرد و نسخه‌هایی از زندگی نامه خود را امضا کرد. شرکت در این رویداد به معنای از دست دادن سه موضوع جدید بود و من این کار را رها کردم.
مضامین تکراری:
- بسیاری از فیلم‌های آرژانتینی (من حتی یک مورد را ندیده ام) ؛
- بسیاری از فیلم‌های روسی (من حتی یک مورد را ندیده ام) ؛
- بسیاری از فیلم‌ها در مورد شیطان (من چند مورد را دیده ام) ؛
- بسیاری از فیلم‌های مبارزه طبقاتی ، که در دو فیلم آنها صحنه‌‌‌ای از مشت زدن یک کودک به کودک وجود دارد (من همه آنها را دیده ام).
- دو فیلم با ابر مدل‌های افسانه‌‌‌ای سابق در نقش شرور شیطانی (مونیکا بلوچی در نکروترونیک ، ربکا رومیان در وحشت شیطانی ، هر دو دیده شده)
- باز هم ، این واقعیت که سه گانه ارباب حلقه‌ها تأثیر تاریخ سینما را فراموش می‌کند که دو فیلم اول پیتر جکسون هنوز هم دارند.
یک Top 10 کلاسیک ناعادلانه است ، بنابراین من فقط با دو فیلم شروع می‌کنم که بدون رزرو توصیه می‌کنم و با پنج فیلم کاملاً خوب دیگر دنبال می‌کنم. بقیه جشنواره‌های زیبا ، تمایل ، دوست داشتنی ، بسیار تماشایی اما فراموش نشدنی (با بسته‌های گاه به گاه) بود.
آماده رفتن:


آماده یا نه
سرزنش رادیو سکوت ، پس از یک سری طولانی شورت و یک خجالتی طولانی که هیچ کس (حتی ما) چرخانده است. در اینجا ما در مورد یک عروس جدید صحبت می‌کنیم که توسط بستگان ثروتمند شوهرش درگیر یک بازی پنهان و جستجوی مرگبار است ، بهانه‌‌‌ای مناسب برای یک هجو طبقاتی که محافظه کاران جدید (و نه تنها) را هدف قرار می‌دهد ، با این حال ، سرگرم کردن ، خون و نوشتن در پیش زمینه. جامد. سامرا بافندگی به اندازه فرمولهای اخیراً استاندارد شده "زن قوی" نیست بلکه نوعی "حقه" انسانی است که وقتی غریزه زنده ماندن (و عصبانیت) به آن اقتضا می‌کند ، می‌داند چگونه دنده را عوض کند ، و تقدیس قطعی آن مستقیماً به وضعیت نماد.


سعادت
جو بگوس قبلاً چندین مورد را که ما را متحیر کرده است شلیک کرده است ، اما اینجاست که صاعقه مقدس الهام غیرقابل مهار او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. Bliss به عنوان یک بازسازی جنسیتی Driller Killer شروع می‌شود ، سپس با فیلم The اعتیاد و فیلم Smack My Bitch Up مخلوط می‌شود و میزان صدا را به حداکثر می‌رساند ، در یک گردباد توهم داروی مواد مخدر ، فلز و ماورا بنفش به حواس حمله می‌کند که به نظر می‌رسد مندی ل شاگرد جادوگر. من مات و مبهوت بیرون رفتم زیرا از آن زمان که سان (o)) را دیدم اتفاق نیفتاده است) با بوریس یک متر از بلندگوها.


یک قدم بزرگ زیر:

روحیه‌های مهربان
جدید Lucky McKee اساساً نسخه دیگری از Ad خطرناک است ، اما با روابط صمیمی‌شخصیت‌های درگیر (یک مادر ، یک دختر و یک خواهر / عمه از سن برابر) درگیر است و با دستی هوشمند و محکم مدیریت می‌شود. غبارروبی عالی تورا توس و نقش زندگی برای کیتلین استازی.

منهدم شده
لری فسدنن تلاش خود را به فرانكشتاین (نه خوشبختانه پینوكیو) نشان می‌دهد و شما قبلاً می‌دانید كه این كار باید به طور پیش فرض مورد توجه قرار گیرد. نسخه او می‌بیند که قلعه در آلمان در بروکلین به یک اتاق زیر شیروانی تبدیل شده است ، و استعاره به معضلات و مسئولیت‌های پدری می‌پردازد ، و رابطه بین یک "خالق" و "کار" او ، که اکنون او در آن جای می‌گیرد شکل یک "تولید کننده" مفیستوفلیک نیز تعیین کننده است.

بیا پیش بابا
یک هیپستر بزرگ کهکشانی با بازی Lord of the Rings Broth به دیدن پدری می‌رود که 30 سال است او را ندیده است. ابتدا می‌بینیم که استفن مک‌هاتی (Pontypool) صحنه را می‌بلعد ، سپس داستان تصمیم می‌گیرد با ژانرها بازی کند و جهت‌های غیرقابل پیش بینی را در پیش بگیرد و به یک تمرین سرگرم کننده در سبک تبدیل شود.

یک زن خوب پیدا کردن سخت است
کاملاً آسان نیست که یک بیوه جوان پرولتاریایی با دو پرانتز در بلفاست باشد ، و فیلم Abner Pastoll سنگینی اوضاع را به خوبی به تصویر می‌کشد و سپس بار یک داروخانه را اضافه می‌کند

عزممو جزم کردم که یه پلی لیست بنویسم
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی