- در سینماها: شارلوت در 17 سالگی -
دومین ویژگی کبکر سوفی لوراین بسیار بیشتر از یک فیلم "روی سن" ، یک ویژگی آمریکایی در مورد عشق اول نوجوان است. از طریق ماجراهای شارلوت ، یک معتاد عاطفی در انکار که توسط دو بهترین دوست خود پشتیبانی میشود ، کارگردان سرگرم کننده است که از زاویه دید معکوس میکند ، مانند شخصیتهای خود در شورش از نگاه مردان ، زنان و جامعه. .
پس از اولین جدایی عاشقانه خود ، شارلوت موافقت میکند تا دوستانش آوب و مگان را در بهترین راه حل ممکن همراهی کند: فروشگاه بزرگ اسباب بازی در وسط یک منطقه صنعتی ، نوعی آشیانه غول پیکر که به نظر میرسد فقط پسران در آن تکامل مییابند. هر جذاب به محض استخدام ، ورود به یک جهان جادویی است ، پر از تخیلات و احتمالات. بازیهای اغواگری بین دختران و پسران مانند یک باله یکدیگر را دنبال میکنند و شارلوت خود را به قلب (و بدن) خود میبخشد. اما به زودی شایعه "دختر آسان" گسترش یافت. در حالی که فرانسیس رسماً اغواگر گروه مردان است ، اما همان آزادی مایه سرزنش و آمیخته با شرمساری است كه به شارلوت اشاره میشود.
دختری آسان
خشمگین از این بی عدالتی ، شارلوت سپس ردپای لیسیستراتا ، شخصیت کمدی یونانی ارسطوفان که به جنگ بین اسپارتا و آتن پایان داد ، و اعتصاب جنسی برای زنان را آغاز کرد ، که منجر به تولد دوباره او میشود. جادوگری و همچنین س questionال از بازیهای قدرت در گروه. او با این ژست تصادفاً این لحظه شورش صمیمیرا در داستانی ثبت میکند که ژست جمعی را به یک نیروی سیاسی تبدیل میکند. این فیلم با دیالوگهای گزنده و تخیل سخیف خود چیزی کمتر از یک سفر آغازین به فمینیسم ارائه نمیدهد ، و به زنان جوان آزادی را ارائه میدهد که خود آنها در وهله اول اغلب آن را انکار میکنند - و همچنین یک زرادخانه کاملاً خنده دار دیالکتیکی که میتواند برای همه مفید است این موضوع در مورد مخالفت با دختران و پسران یا اجرای مجدد جنگ جنسیت نیست ، زیرا آنها اساساً همه خواستههای یکسانی دارند ، بلکه باید سیستم اخلاقی را که در آن فعالیت میکنند و آنها را تماشا میکنند زیر سوال ببرید.
به دور از استاندارد بودن زمان ، این فیلم بخشی از ثبت معاصر و طبیعت گرایانه نیست ، بلکه بیشتر شبیه یک داستان بی انتها است ، با سیاه و سفید مبهم ، ارجاعاتش به کالاس (که ما آن را با اشتیاق گوش میدهیم) شارلوت) ، چه گوارا (بت مگان) یا زن شگفت انگیز (لباسی که سحر خجالتی را متحول خواهد کرد). سوفی لوراین کارگردان و کاترین لگر ، نویسنده همکارش ، قصد داشتند افسانهای زنانه و جنگی متناسب با دختران نوجوان مدرن ، کنجکاو ، باهوش و با صدای بلند ابداع کنند. اگر جنگ آنها انقلابی نباشد ، فقط به دلیل سبک بودن و دامنه عمدی محدودش ، بیشتر طنین انداز میشود. شارلوت در سن 17 سالگی که توسط سه بازیگر زن برجسته حمل میشود ، تفسیر خود را از کمدی نسلی ، هرگز روان و مورد انتظار ، ارائه میدهد که دارای قدرت و قدرت دختران است.