loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 523
چهارشنبه 29 مهر 1399 زمان : 4:36

The Basics: A 007 ، from Russia with love (1963)
بررسی‌ها | 25/03/2020 | توسط زنا رولندز
ما می‌خواستیم در مورد تعدادی فیلم جیمز باند برای آماده سازی فیلم جدید برای شما بگوییم که قرار بود در 10 آوریل اکران شود ، اما سپس به نوامبر منتقل شد.
آیا آنها فکر می‌کردند که ما را دلسرد می‌کنند؟
لعنت: حالا ما به اینجا رسیده ایم و همه را به شما می‌گوییم.
برای شما اصول: 007.

می‌توانی بگویی؟ بگذریم: جیمز باند کمی‌احمق است.

اوه ، من نمی‌خواهم خیانت انجام دهم ، مواظب باش: مزخرفات او بخشی جدایی ناپذیر و اساسی از شخصیت است ، دلیل اساسی دوست داشتن او. او یک تخیل غیرقابل دسترسی از کلاس و بد اخلاقی است ، مرد مشهوری که هرگز مجبور نیست بپرسد چرا همه چیزهایی که نیاز دارد به طور معجزه آسایی زیر پایش فرو می‌رود ، او یک فرد عجیب و غریب با مجوز کشتن است که برای استفاده از آن صفر مشکل دارد و اغلب اوقات به نظر می‌رسد کمی‌در اتفاقات "خوب" اتفاق افتاده است. و در واقع در A 007 ، از روسیه با عشق او را قدم به قدم یکی از مجرمان دو گانه خود دنبال می‌کند ، که به نظر می‌رسد در هر حرکت با بلغم خود پیش بینی می‌کند ، که هر از چند گاهی حتی شلیک را با او تقسیم می‌کند تقریبا مثل اینکه آینه او باشد ، که همچنین به پایان می‌رسد جان او را نجات می‌دهد و به نظر می‌رسد که در یک زمان خاص تقریباً او را فریب داده است ، اما بعد او به طرز ناگوار به جزئیات کلاس می‌افتد: شراب قرمز با ماهی ، perdindirindina ، زیرا حتی سنگ‌ها می‌دانند که این یک ماده بورینی است. بازنده.


اما فکر می‌کنی کجا می‌روی؟

007 ، از روسیه با عشق دومین فیلم این مجموعه است و اگر مجوز برای کشتن ماتریس حق رای دادن باشد ، این فصلی است که فرمول را کامل می‌کند ، ویژگی‌های اساسی هر فیلم باند را برای همیشه در سنگ مرمر تخیل حک می‌کند. این کار عمدتا به لطف افزایش بودجه انجام می‌شود: فیلم اول ، درست در سال قبل ، آنقدر خوب پیش رفت که تهیه کنندگان کلم بروکلی و سالتزمن با دو برابر شدن سرمایه گذاری‌های خود و انتخاب اقتباس از این عنوان دقیقاً به دلیل رمان ، عجله می‌کنند تا این دنباله را بسته بندی کنند. فلمینگ توسط رئیس جمهور وقت JFK به عنوان یکی از کتابهای مورد علاقه وی در لیست قرار گرفته است. چیزهای غم انگیز: 007 ، از روسیه با عشق در ابتدای اکتبر 1963 در ایالات متحده منتشر شد و طبق بسیاری از منابع آخرین فیلم دیده شده توسط JFK است که کمی‌قبل از رفتن به هواپیما به دالاس ، جایی که بعداً آن را تماشا می‌کرد ، آن را تماشا می‌کرد. توسط کمدین - یا مردی که سیگار می‌کشد کشته شده است ، همانطور که می‌دانید چندین نظریه در مورد آن وجود دارد.

کندی تنها حکایت غم انگیز تولیدی نیست که بودجه آن را دو برابر کرده است ، بلکه بدشانسی است. ویکی پدیا من را لیست می‌کند: تشخیص سرطان صعب العلاج برای بازیگر مکزیکی پدرو آرماندریز ، بازیگر نقش MI6 در کریم بیگ در استانبول ، و پس از بازی در صحنه‌های مختلف به رغم خستگی و درد بیماری ، زندگی را می‌گیرد یک حادثه با غرق شدن مربوط به یک هلیکوپتر در طی چند عکس اکتشافی برای صحنه تعقیب قایق ؛ تصادف با اتومبیلی که دانیلا بیانچی در آن سفر می‌کند ، و با چندین کبودی از صورت بیرون می‌آید و بنابراین نیاز به تعلیق تیراندازی خود برای چند هفته است. چند بدلکار مجروح در حال فیلمبرداری از انفجار روی آب. در همه اینها ، تولید هم بودجه و هم زمان را پشت سر می‌گذارد ، نویسندگان فیلمنامه در حالی که تدوینگر از قبل مشغول کار است ، فیلمنامه را تغییر شکل می‌دهند و تاریخ اکران ثابت و فوری هر چه بیشتر نزدیک می‌شود ، وحشت عمومی‌را ایجاد می‌کند.


با این حال ما به اندازه کافی تکان داده ایم

خوب ، با این وجود ، علیرغم همه چیز ، A 007 ، از روسیه با عشق به خوبی ظاهر می‌شود و در واقع ، یکی از عناوینی است که به اتفاق آرا از بهترین مجموعه‌ها محسوب می‌شود.
این همان چیزی است که صحنه اصلی را با باند قبل از تیتراژ آغازین معرفی می‌کند - که در واقع با باند نیست ، با یک پیچ و تاب بسیار متا و یک پیچ و تاب بسیار Mission: Impossible به دست می‌آید.
آهنگی که اولین آهنگ اصلی آن را تقدیم کرده است ، حتی اگر در تیتراژ ابتدایی خوانده نشود ، اما در پایان توسط مت مونرو خوانده شود: در تیتراژ ابتدایی ، فقط نسخه ساز.
موردی با اعتبار افتتاحیه فوق الذکر که به خودی خود یک مینی فیلم است ، فراموش نشدنی: در این مورد ، گرافیک درخشان با جزئیات اغوا کننده بدن ناهنجار یک رقصنده شکم ، پیش بینی سفر تا حدی تصادفی که باند انجام خواهد داد در یک مرحله خاص از فیلم در اردوگاه کولی‌ها ، بهانه‌‌‌ای برای یک مسابقه گربه‌‌‌ای خوب بین دو دام لخت و کاملاً پیرو کلیشه فرهنگی بسیار نامناسب امروز است.
این اولین فیلم باند است که در آن دزموند لولین نقش Q افسانه‌‌‌ای را بازی می‌کند ، که 36 سال و 17 فیلم بعد از آن فقط پس از مرگ متوقف خواهد شد. این دو اسباب بازی را در اختیار قهرمان ما قرار می‌دهد که هنوز هم از موارد پیچیده و بعید آینده 007 دور نیستند ، اما با این وجود ثابت می‌کنند که برای قهرمان ما بسیار مفید هستند.
این اولین پیوند با بلوفلد است ، که چهره او را هرگز نمی‌بینیم (و در تیتراژ بازیگر آنتونی داوسون حتی به اعتبار نامیده نمی‌شود ، به جای نام او یک معما "؟") ، اما از طرف دیگر ما گربه پر زرق و برق او را تحسین می‌کنیم نمونه سفید و باشکوه

آذربایجان معاریفچی‌لیک فلسفه‌سینده آذربایجانچی‌لیق ایدئیاسی مسله‌‌‌لری 
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی