loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 366
سه شنبه 19 آبان 1399 زمان : 7:37

20 فیلم ارزشمند که می‌توانید به بچه‌های خود نشان دهید
1
-
9
-
2 کیلو

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

آن را توییت کنید

در Pinterest به اشتراک بگذارید
بعضی اوقات می‌خواهیم برخی آموزه‌ها ، یادگیری‌ها یا ارزش‌های لازم برای زندگی و زندگی روزمره را به فرزندان خود انتقال دهیم ، اما مطمئن نیستیم که چگونه این کار را انجام دهیم. حداقل این که برخی از فیلم‌ها می‌توانند کمک بزرگی به این مأموریت دشوار کنند ، زیرا از طریق داستان‌های خنده دار یا لمس کننده ، تصاویر رنگارنگ و چشمگیر و شخصیت‌های دوست داشتنی ، می‌توانیم این آموخته‌ها را به کودکان منتقل کنیم و آنها را به سال برسانیم سوالات مهم

Bright Side لیستی از فیلم‌ها تهیه کرده است که می‌تواند چیزهایی درباره زندگی ، چه بزرگسال و چه کودک به ما بیاموزد.

1. کیریکو و جانوران وحشی
20 فیلم ارزشمند که می‌توانید به بچه‌های خود نشان دهید
© Kirikou و وحوش / Les Armateurs
این فیلم فرانسوی داستان پسری آفریقایی را روایت می‌کند که به لطف شجاعت و حیله گری زیاد خود ، به روشی خنده دار و لطیف با شر مبارزه می‌کند. این فیلم به لطف موسیقی متن زیبا و دیالوگ دوست داشتنی خود موفق به آموزش درسهایی در عشق به زندگی و طبیعت ، همدلی ، آزادی و عدم وجود تشریفات اجتماعی می‌شود.

تبلیغات

تبلیغات

2. بیلی الیوت
© بیلی الیوت / تصاویر جهانی
این فیلم انگلیسی که در سال 2000 منتشر شد ، تمایل طاقت فرسای کودک به ما را نشان می‌دهد تا در برابر عدم تحمل و تعصب افراد اطرافش برقصد. این داستان ارزشهایی مانند اهمیت خانواده ، شجاعت ، پشتکار ، تعقیب رویاها ، دوستی ، فداکاری و مهمتر از همه شکستن کلیشه‌ها و تعصبات را منتقل می‌کند.

3. عجب
© Wonder / Lionsgate
Wonder (به انگلیسی: Wonder) فیلمی‌در سال 2017 است که بر اساس کتاب همنام Raquel Palacio ساخته شده است. این داستان پسری کوچک به نام آگوست را روایت می‌کند که از ناهنجاری صورت ناشی از بیماری به نام سندرم Treacher Collins رنج می‌برد. برای اولین بار ، "آوگی" باید به مدرسه برود و با انتقاد و اظهارنظرهای سو همکلاسی‌های خود روبرو شود. اما او در این روند تنها نخواهد بود ، از حمایت بی قید و شرط خانواده و معلمانش برخوردار خواهد بود.

شجاعت قهرمان کوچک این داستان به ما درس تحمل ، احترام ، خودسازی و حمایت از خانواده را می‌آموزد.

تبلیغات

تبلیغات

4. قهرمانان
© کامپونز / مورنا فیلم
این فیلم اسپانیایی داستان مربی بسکتبال را روایت می‌کند که باید به افراد دارای معلولیت ذهنی آموزش دهد که این ورزش را در حکمی‌که توسط قاضی وضع شده است انجام دهند.

این فیلم ما را با شوخ طبعی و حساسیت به دنیای معلولیت می‌برد و به ما نشان می‌دهد که همه ما متفاوت هستیم ، همچنین اهمیت همدلی ، یادگیری از اطرافیان و لذت بردن از ماجراجویی مهم نیست. نتایج حاصل شود.

5. آوازها
© خوانندگان طراح / میراماکس فیلم
این فیلم واقعیت خشن دانش آموزان ساکن در یک مدرسه شبانه روزی را به ما نشان می‌دهد. این به ما می‌آموزد که چگونه آموزش را مدیریت کنیم ، و از همه مهمتر ، به ما امکان می‌دهد که یک کر کودک زیبا را که آهنگ‌های زیبایی اجرا می‌کند گوش دهیم. از طریق این داستان ، می‌توان در مورد حرفه ، اراده ، دوستی و اهمیت انجام کاری که در زندگی دوست دارد بیشتر یاد گرفت.

6. رامونا و بزوس
© Ramona and Beezus / 20th Century Fox
رامونا دختری باهوش ، بامزه ، جسور و مدبر است. او عادت کرده است که در مرکز توجه خانواده اش باشد ، اما همچنین در هنگام اخراج پدرش می‌تواند از تمام مهارت‌های خود برای نجات آنها استفاده کند.

این فیلم که اقتباسی سینمایی از کتاب Beezus and Ramona است ، در حالی که اهمیت برادری ، نبوغ و آزادی خلاق و تخیلی کودکان را به ما نشان می‌دهد ، ما را به طور مداوم لبخند می‌زند. همانطور که بیزوس در فیلم می‌گوید: "متفاوت بودن ، شخص بودن و رنگ آمیزی خارج از خطوط به درد نمی‌خورد."

7. سام من سام هستم
© من سام / سینما نیو لاین هستم
سام من سام هستم فیلمی‌با بازی شان پن و داكوتا فانینگ است كه مبارزه شدید یك پدر معلول ذهنی را برای حفظ حضانت دخترش به ما نشان می‌دهد. طرح داستان ، اهمیت خانواده ، دوستی ، خودسازی و کنار گذاشتن تعصبات را به ما می‌آموزد.

8. همسایه من توترو
© Tonari no Totoro / Studio Ghibli
همسایه من توترو یک کلاسیک برای بزرگسالان و کودکان است ، زیرا ما را به دنیایی از معصومیت ، عشق و طبیعت منتقل می‌کند. ماجرا از آنجا شروع می‌شود که دو دختر با پدرشان به یک جامعه کوچک روستایی نقل مکان می‌کنند تا به مادرشان که در بیمارستان است نزدیک تر شوند. تاریخ نیاز به سازگاری ، ارزش برادری ، اهمیت بازی نمادین ، ​​تماس با طبیعت و آزادی را که کودکان باید در آن کشف کنند ، به ما نشان می‌دهد.

تبلیغات

تبلیغات

9. زندگی خنده دار تیموتی گرین
© زندگی عجیب تیموتی گرین / تصاویر والت دیزنی
داستان تیموتی این است

این شوهرای آمریکایی آخرعاقبت نداره بیارحمت قلی دارم شصت زارازایالت سفلی
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی