loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 696
شنبه 2 آبان 1399 زمان : 9:37

هیولاشناسی: لرزش 6 - یک روز سرد در جهنم
بررسی‌ها | 14/05/2018 | توسط Casanova Wong Kar-Wai


صادقانه این باعث می‌شود که کمی‌احساس کنم که اینجا هستم ، و یک بار دیگر در مورد سریال Tremors می‌نویسم. این را برای تازه کارها ، کسانی که به تازگی وارد شده اند و یا برای حواس پرتان ، می‌گویم: مدتی پیش ما مشغول ستون Monstrology بودیم ، که در آن ما تحقیقات گسترده‌‌‌ای در مورد معروف ترین هیولاهای سینما انجام دادیم. بدیهی است که Graboids ، کرم‌های معروف بیابان خوار انسان ، برای اولین بار در سال 1990 روی صفحه نمایش ظاهر شدند - آن زمان بزرگ - که نمی‌توانست از دست بدهد. از آن زمان ، برای Graboids ، پنج فصل دیگر وجود دارد - چهار فصل اول با هم درمان می‌شوند اینجا در سال 2009 ، پنجمین در سال 2015. تقریباً سی سال ورمونی. خیلی زیاد است در این دو دهه محصول ، همانطور که می‌دانید یا حتی می‌توانید تصور کنید ، به شدت به نام باشکوه بهره برداری تغییر کرده است. در واقع ، من واقعاً فکر می‌کنم که Tremors ، همراه با Starship Troopers ، یکی از واضح ترین موارد نحوه بهره برداری امروز از چنین حق رای دادن را نشان می‌دهد. البته ، تفاوتهای اساسی وجود دارد ، خصوصاً در مورد فصل اول ، اما بعضی از قسمتها شبیه به هم هستند. نادرست گام‌ها ، تردیدها ، به ویژه در فصل‌های دوم - مواردی که در آن هنوز هم می‌توان امیدوار بود که به لیگ دسته اول بازگردیم - و پس از اینکه از وضعیت خود به عنوان کودکان طاعون ، گوسفندان سیاه‌هالیوود که در در همین حال بی وقفه تغییر کرده است. شما می‌دانید که وقتی در خیابان با آن دوست خود که قبلاً با او بیرون می‌رفتید ملاقات می‌کنید ، اما اکنون دیگر به سختی دیگر آن را تشخیص می‌دهید؟ همیشه آن لحظه شرمندگی وجود دارد که شما نمی‌دانید سلام کنید یا نه. در اینجا ،‌هالیوود با Tremors کمی‌اینگونه رفتار می‌کند. در پایان سلام فرار می‌کند ... اما این بیش از هر چیز از خجالت است. و سپس ، پس از 18 سال عدم آشنایی با یکدیگر چه می‌گوییم؟


دوستان قدیمی‌خانواده

از طرف دیگر ، ما در تمام این 18 سال به دوستان معتبر Graboids اعتماد داشتیم. ما همه چیزهایی را که باید بدانیم می‌دانیم ، هرگز دید یکدیگر را از دست نداده ایم. ما به یاد می‌آوریم وقتی کوین بیکن رفت تا فقط برای فرد وارد جا باز کند. ما شاهد قدرت گرفتن مایکل گروس بودیم ، ما پیش درآمد و حتی ورود پسر / کمیک استریپ را شلیک کردیم. ما چرخه تکامل graboid را در تمام جنبه‌های آن بررسی کرده ایم ، متوجه شده ایم که چگونه تصمیم گرفته شده است که از 5 به بعد مرحله میانی ، Shrieker فراموش شود ، ما نام‌ها را به لاتین می‌شناسیم ... به طور خلاصه ، raga ، ما همه کارها را انجام داده ایم. مطمئناً تعداد کمی‌از ما مانده ایم ،‌ها؟ در حال حاضر ما همچنین گفته ایم همه چیز برای گفتن بود ، اما گاهی اوقات یک پیتزای خوب با دوستان نیز خوب است. و به همین دلیل است که ما یک بار دیگر در سال 2018 اینجا هستیم تا Tremors را ببینیم. برای چنین عملی زیبا از عشق ، ما باید چشم اندازهای جمعی را سازمان دهیم ، دوستان. در حال حاضر من از ایالات متحده برای شما می‌نویسم ، جایی که این فیلم به طور همزمان برای ویدیوی خانگی ، DVD و Bluray و در Netflix منتشر شد ، اما وقتی روی بازی کلیک کردم فکر کردم: "اما چند نفر Tremors 6 را می‌بینند؟ یعنی غیر از کسانی که اکنون آن را به عنوان یک شغل در نظر گرفته اند و از روی عشق این کار را انجام می‌دهند ، چند نفر چنین فیلمی‌را می‌بینند؟ ". یعنی من الان داشتم منابع مختلف موجود در صفحه ویکی فیلم را بررسی می‌کردم و از میان هفت مقاله ذکر شده ، یکی پست توسط Gross در فیس بوک است. به طور خلاصه ، این یک رابطه خانوادگی است a.


تعطیلات عید پاک ، 2018 ، آفریقای جنوبی

داستان از این قرار است: پس از سفر به آفریقای جنوبی که در فیلم پنجم گفته شد ، برت گامر برای مدیریت فروشگاه عمومی‌آقای چانگ در پرفکتشن ، نوادا بازگشته است. از طرف دیگر ، پسر او ، یک جهانگیر ، در حال ساخت بلایا و نوشیدن آبجوهای آشفته است. به طور خلاصه ، یکنواختی بزرگ ، که فقط با تهدید معمول سازمان امور خارجه قطع شد - "دیر یا زود مغازه شما را می‌بندیم ، گومر!" - که او همیشه با شوخی‌های خاص جنوبی و جمهوری پاسخ می‌دهد. اما در برخی موارد سه چیز مهم اتفاق می‌افتد: 1) گامر کابوس‌های بدی می‌بیند که در آن خواب چیزهای ناخوشایند مربوط به Graboids را می‌بیند. حال او خوب نیست ، این کاملاً مشهود است ، حتی اگر نمی‌خواهد آن را به کسی نشان دهد 2) در درب فروشگاه آقای چانگ ، پسر دیوانه و بسیار آشفته گامر برمی‌گردد 3) تلفن زنگ می‌خورد. و آن کیست؟ ممنون بابت سوال او پزشک شماره 1 داغی است که می‌خواهد با شکارچی معروف Graboid صحبت کند. از کجا تماس می‌گیرید؟ از نوناووت؟ منظورم از اولین Settlefish EP است؟ آه ، نه ، از قلمرو کانادا می‌گوید یکی از آن بالا که هوا سرد است؟ اما آیا می‌بینید که امکان پذیر نیست؟ Graboids در مناطق کویری زندگی می‌کنند ... اما آیا می‌خواهید این را ببینید؟


همه سفید

خبر بزرگ Tremors: A Cold Day in Hell درست در مجموعه است. این بار دیگر با کرم‌های انسان خواری پنهان در شن و ماسه روبرو نیستیم ، بلکه با کرم‌های انسان خوار در زیر یخ‌ها سر و کار داریم. در حقیقت ، حقیقت را بگویم ، و در اینجا شاهکار در حال وقوع است ، آنها کرم‌های انسان خواری در شن و ماسه هستند که به صورت یخ مبدل شده اند. بله ، pe

تحلیل قیمت بیت کوین 1 آبان
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی