loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 401
چهارشنبه 29 مهر 1399 زمان : 4:36

ژانر سینما در زمان Plat پلت فرم.
بررسی‌ها | 30/03/2020 | توسط Casanova Wong Kar-Wai


نکته این است که پلت فرم ، ال هووی ، ایل بوکو ، همانطور که شما ترجیح می‌دهید ، فیلمی‌است که باید کمترین میزان دانش را دید. قطعه‌های این پازل با پیشرفت داستان ، کم کم آشکار می‌شوند. بنابراین من به شما توصیه می‌کنم فقط بعد از تماشای فیلم موارد زیر را بخوانید.


سطح 0

برای ما که بین یک نجار و یک رومرو بزرگ شده ایم ، موضوع کاملاً واضح است: ژانر ، به ویژه ترسناک یا علمی‌تخیلی ، می‌تواند بخواند ، از نو فرموله کند و حتی در برخی موارد تغییرات اجتماعی ، وضعیت سیاسی را پیش بینی کند. شاید مدتی طول بکشد ، زیرا کارگردانان یا فیلمنامه نویسان (و متعاقباً مخاطبان) باید وقت بگذارند تا آنچه را که تجربه می‌کنند در تخیل خود جا بیفتند ، هضم کنند و سپس در قالب یک فیلم به بیرون پرتاب کنند. از طرف دیگر ، نویسندگان فیلمنامه ، دیوید دسولا و پدرو ریورو ، به همراه کارگردان Galder Gaztelu-Urrutia ، به نظر می‌رسد وقت کمی‌گرفته اند ... و فیلم خود را در زمانی منتشر کرده اند که به سختی می‌توانست بیش از آن زمان باشد. یا شاید این ما هستیم که با سر و فکر پر از این ویروس لعنتی ، همه چیز را به عنوان استعاره از آنچه که ما تجربه می‌کنیم می‌بینیم.


سطح 48

گورنگ (واژه‌‌‌ای هندی-هندی به معنی "سرخ شده") از خواب بیدار می‌شود و خود را در یک اتاق خاکستری بسیار برهنه می‌یابد. او تنها نیست: در طرف مقابل او پیرمرد تریماگاسی (کلمه‌‌‌ای که در اندونزیایی به معنی "متشکرم" است) وجود دارد. سقف و کف سوراخ‌های بزرگی دارند که در بالا و پایین ، سایر اتاق‌های مشابه را نشان می‌دهد. روی دیوار اتاق یک عدد وجود دارد: 48. تریماگاسی به گورنگ توضیح می‌دهد که عدد خوبی است. آنها در سطح 48th از آنچه El Hoyo نامیده می‌شود ، حفره ، یک ساختار مهار مانند برج ساخته شده است. بهتر: حفره‌‌‌ای بسیار عمیق تصور کنید. یک طبقه همکف وجود دارد ، سطح 0 ، و سپس شما پایین می‌روید. تا چه سطح؟ دونو ، هیچ کس نمی‌داند. هیچکس نمیداند. ما ، گورنگ ، در سطح 48 هستیم. بالای ما 47 سطح وجود دارد ، هر سطح دو نفر ، در کل 94 نفر. بد نیست. چرا میگم بد نیست؟ چون روزی یکبار ، از آن چاله‌‌‌ای که بالای سر ما می‌بینید ، یک سکو پایین می‌آید. در آن سکو غذا وجود دارد. این توسط آشپزهای باورنکردنی تهیه می‌شود ، همه چیزهای خوب ، غذاهای دیوانه و خوشمزه وجود دارد. برای مدت کوتاهی ، یک دقیقه در سطح ما متوقف می‌شود ، چیزی شبیه به آن. و ما می‌توانیم آنچه را که از سطح قبلی باقی مانده است بخوریم. نود و چهار نفر غذا می‌خورند ،‌ها؟ اما خواهید دید که هنوز غذا باقی خواهد ماند. در پایین تر ، به سمت سطح 102 ، اوضاع بسیار بدتر می‌شود. تقریباً هیچ چیز آنجا پایین نمی‌رود ، گورنگ. من در سطح 102 آنجا بودم و همه چیز به سرعت از کنترل خارج شد. آه ، بله ، من به شما نگفتم: ماهانه یک بار آنها سطح ما را تغییر می‌دهند و نکته مهم - خوب ، بسیار خوب ، گورنگ - این است که شما نمی‌توانید قبلاً در چه سطحی بیدار شوید. کمی‌شبیه قرعه کشی. شاید شما در سطحی به اندازه این بیدار شده اید ، 48. شاید در 102 بیدار شوید و سی روز در 102 سالگی خیلی آرام می‌گذرد ، می‌توانم به شما اطمینان دهم. من در سطح 102 آنجا بوده ام.


سطح "من فکر می‌کنم شروع به پرتاب بد"

آه ، اتفاقا چقدر وقت دارید که اینجا را صرف کنید؟ شش ماه؟ خوب ، بد نیست شاید شش ماه ، آخرین. مطمئناً ، شما نباید نرم شوید ،‌ها؟ اینگونه نیست که چون می‌دانید افراد زیر شما گرسنه هستند ، ممکن است با رسیدن سکو تصمیم بگیرید کمی‌غذا بخورید یا چیزی بخورید. فاک ، گورنگ تا جایی که می‌توانم بخور ، بالا برو. فکر می‌کنید آن نود و چهار نفر قبل از ما چه می‌کنند؟ رژیم غذایی؟ نه ، من می‌گویم نه حتی اگر آنها مطمئن باشند که مقداری غذا دریافت می‌کنند ، هر آنچه را که می‌توانند بخورند می‌خورند. زیرا آنها می‌دانند که افراد بالای سر آنها نیز همین کار را می‌کنند و می‌دانند که شاید ماه آینده آنها در سطح بسیار پایین تری قرار داشته باشند ، مثلاً 102. بنابراین من می‌خواهم ببینم که در آنجا چطور کار می‌کنید. من در 102 آنجا بوده ام ، می‌دانید؟ بله میدانم. خوب است که همه چیز خوب کار کند کمی‌طول می‌کشد: اگر همه افراد خوبی بودند و فقط آنچه را که لازم داشتند می‌خوردند ، البته غذا برای همه سطوح کافی بود. پس چه ، بوه ، ما حتی نمی‌دانیم که چند سطح وجود دارد ... اما چه چیزی به شما بگویم ، گورنگ ، ما در یک جامعه گنگ زندگی می‌کنیم. بله میدانم. چه کاری می‌توانی انجام بدهی؟ شاید شما یکی از کسانی باشید که هنوز هم به این افسانه اعتقاد دارند که زیبایی مردم در مواقع سختی ظاهر می‌شود. حتما چرا که نه. برای اینکه اشتباه نکنم ، به عنوان یک شی ، من یک چاقوی خوب آوردم ، که هرگز نمی‌دانید. چه جسمی‌آوردی ، گورنگ؟ آه یک کتاب. یک کتاب خوب ... خوب ببینید ، من بلافاصله فهمیدم که شما نیمی‌از کمونیست هستید. این در سوراخ به پایان می‌رسد و یک کتاب به ارمغان می‌آورد. اما چگونه "کار شما تمام نشده است"؟ منظورم این است که آیا شما به طور خاص خواسته اید که در سوراخ ترک سیگار قرار داده شود و Don Chischiotte را بخوانید؟ اوه خوب ، اما پس از آن شما نه تنها نیمی‌از کمونیستلو ، بلکه یک احمق هستید. حداقل من اینجا هستم زیرا تو را دارم

The Basics: A 007 ، from Russia with love (1963)
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی