loading...

دانلود سریال

دانلود سریال

بازدید : 460
پنجشنبه 30 مهر 1399 زمان : 0:37

"همه خوب اما کافی: فیلم" A.K.A. "شیشه".
بررسی‌ها | 30/01/2019 | توسط دارت فون تریر
در چند سال گذشته ، با شدت و قوت بیشتری ، این اعتقاد راسخ شده ام که شاید فیلم‌های مبتنی بر کمیک را دوست ندارم. حداقل اینقدر زیاد نیست ؛ مطمئناً همانطور که در ابتدا اعتقاد داشتم ، زمانی که این مفهوم به من ارائه شد و من حتی فکر کردن در مورد مثالهای فاضلانه‌‌‌ای مانند Ant-Man یا Doctor Strange را تغییر ندادم ، که احتمالاً موارد استثنایی تایید کننده قانون هستند. در واقع مورد علاقه من در این زمینه Shadow Man و Rocketeer است ، جایی که اولی بیشتر ادای احترامی‌به قهرمانان پالپ دهه سی است (بسیار باهوش تر از دیک تریسی) و دومی‌از یکی از اولین آزمایش‌های متا گرفته شده است. - کمیک پست مدرن (دیوانه از آن آمده است) و آن چیزی است که وجود دارد ، اما با سینما. آنها بیشتر از فیلمهای کمیک هستند تا کمیکهایی که به فیلمها منتقل شده اند. من احتمالاً فیلم‌های طنز را بیشتر از فیلم‌های طنز دوست دارم که هنوز هم مجلات چاپی را ترجیح می‌دهم. بخشی به این دلیل که اکنون که امکانات وجود دارد ، من مهارت‌ها و ایده‌های کمیاب می‌بینم ، بخشی به این دلیل است که همه چیز حتی در مواقعی که باید یا نمی‌تواند کارساز نباشد زیرا "همه چیز رسانه آن است" ، احتمالاً. در پایان ، من چیز کمی‌به یادماندنی مانده ام که باید اتحاد بالقوه کامل بین دو چیز باشد که من دوست دارم ، نوعی ساندویچ PBJ سرگرمی. وقتی این محصول منتشر شد ، من Unbreakable را دوست داشتم زیرا این یک فیلم بود ، از لحاظ فیلم بودن قوی بود ، اما در مورد کمیک نیز صحبت می‌کرد. او این کار را با ذکاوت خاصی در بازگو کردن افسانه‌های آن انجام داد ، از پایین و از کنار ، موضوع را با فاصله‌‌‌ای که متا-آرنج-آرنج نبود ، کنار زد و با هوش برای متوقف کردن دقیقا جایی که هنوز از میانگین مادرزادی عبور نمی‌کرد ، این کمی‌است قبل از اینکه اسطوره آشکارا به "قهرمانان کمیک" تبدیل شود و همچنین شک و تردید در مورد میزان واقعی موضوع را ترک کند.


"لحظه‌‌‌ای قبل متوقف شوید"

من ناامیدی کسانی را درک کردم که در آن زمان از اتاق می‌گفتند: "اما چگونه؟ تمام وقت من این است که شما را با شخصیت‌ها آشنا کنم و سپس وقت آن است که زمان توقف ابرقهرمان‌ها برود؟! "، من آنها را درک کردم اما موافق نبودم. شاید من احساس می‌کردم که ما سالها برای ساختن فیلمهای بد بر اساس کمیک (و ما در انجام این کار کوتاهی نکردیم ، باید اعتراف کرد) ، بله! با این حال ، من فهمیدم که Unbreakable کار جدیدی را انجام می‌داد ، که امروز حتی قبل از اینکه به آن احتیاج داشته باشیم ، به آن احتیاج داریم: این قدم برداشتن از شخصی و CGI بود که به معنای نهایی کمیک‌ها ، قهرمانان و آنتاگونیست‌ها می‌رسید. کمی‌شبیه وقتی که مارولز بیرون آمد ، که با بیرون کشیدن ما از عمل و نشان دادن آن به ما از طرف شخص ثالث ، در متن قرار می‌گیرد ، باعث می‌شود آن را در ذات خود بهتر درک کنیم و مطمئناً بیشتر از کمیک‌های ابرقهرمانی ابرقهرمانانه (و متعالی) مارول دهه نود به خصوص Marvels ، مانند Unbreakable ، باعث می‌شود که عواقب عمل ، جایگاه قهرمانان در جهان و زندگی با عواقب یک بودن را درک کنیم. سپس ، بیا ، آنجا بروس ویلیس عصبانی و خسته است ، من هر چیزی را می‌بینم که بروس ویلیس خرد و خسته است. به طور خلاصه: در زمان اکران در سال 2000 ، این فیلم سینمایی مورد علاقه من شد ، بدون اینکه واقعاً یکی باشد.


"ناامیدی عمومی"

بیایید تقریباً بیست سال بپریم: من دیگر موهای بلندی ندارم ، کمیک کمتری می‌خوانم ، بروس ویلیس سایه خود است و شیامالان در این بین فیلم‌های بلندتری را از خواسته‌های کریسمس ساخته است ، اما به موجب آن رشته اولیه من همیشه به دیدن فیلم‌های زیبا می‌روم و همچنین به نظر می‌رسد که این تقسیم بد نیست. در واقع این طور نیست: فیلمی‌که به اندازه شخصیت‌های قهرمان اصلی ثبت دارد ، که به عنوان یک فیلم دراماتیک شروع می‌شود سپس به یک هیجان تبدیل می‌شود و سپس به ماورا طبیعی تبدیل می‌شود و سپس - پیچ و تاب شیامالان! - یک فیلم ابرقهرمانی است. در واقع: این فیلمی‌است که در دنیای ابرقهرمانان اتفاق می‌افتد ، ناگهان متوجه می‌شوید که بعد از این همه سال دوباره به فیلم Unbreakable برگشته اید و تحت این شرایط شخصیتی مانند McAvoy به طور حتم می‌تواند فقط یک ابر شرور باشد. در عرض چند دقیقه متوجه می‌شویم که نه تنها یک هیجان ماورا طبیعی بلکه یک داستان منشأ کمیک را دیده ایم. پوم! اینجا و آنجا سرها در اتاق منفجر می‌شوند ، برای کسانی که می‌توانند ارتباطشان را با یک فیلم تقریباً بیست سال زودتر درک کنند. مال من مطمئناً پرید و اولین فکر من این بود: "چه عالی!" ، یک بخش ثانیه بعد توسط "اوه خدای من ، امیدواریم که آنها اینجا متوقف شوند و دنباله‌‌‌ای را که در آن فیلم سینمایی درست می‌شود انجام ندهند" دنبال کردم. ترس من به محض رسیدن به خانه از طریق توییتر تأیید شد: کارگردان ، در این باره مصاحبه کرد ، گفت که می‌خواهد سه گانه بسازد و دنباله آن از قبل برنامه ریزی شده بود. من صادقانه نمی‌خواستم آن را دنبال کنم: ایده پرداختن به شایستگی موضوعی که همیشه مطرح شده بود بیش از حد در معرض خطر قرار داشت و فقط آسمان می‌داند که چقدر به فیلم‌های زیرنویس ابرقهرمان نیاز نداریم ، در AD 2019. حداقل شکست ناپذیر به ما اجازه دهید همانطور که ما آن را به یاد می‌آوریم ، ضد حماسه و "ناتمام" است ، یک انحراف وثیقه هوشمند

از سبد راه اندازی مجدد: Leprechaun برمی گردد
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی